Logo
Unionpedia
Viestintä
Get it on Google Play
Uusi! Lataa Unionpedia Android™-laitteella!
Asenna
Nopeamman yhteyden kuin selaimen!
 

Kylpyhuone ja Selkokieli

Pikakuvakkeet: Eroja, Yhtäläisyyksiä, Jaccard samankaltaisuus Kerroin, Viitteet.

Ero Kylpyhuone ja Selkokieli

Kylpyhuone vs. Selkokieli

Kylpyhuone Kylpyhuone (lyhenne kh.) on peseytymiseen tarkoitettu huonetila, jossa on suihkutila tai kylpyamme. Selkojulkaisun tunnistaa selkotunnuksesta, joka on s-kirjaimen muotoinen nuoli. Selkokieli on kielen muoto, joka on mukautettu sisällöltään, sanastoltaan ja rakenteeltaan yleiskieltä luettavammaksi ja ymmärrettävämmäksi.

Yhtäläisyyksiä Kylpyhuone ja Selkokieli

Kylpyhuone ja Selkokieli on 0 yhteisiä asioita (in Unionpedia).

Luettelossa yläpuolella vastaa seuraaviin kysymyksiin

Vertailu Kylpyhuone ja Selkokieli

Kylpyhuone on 4 suhteet, kun taas Selkokieli on 18. niillä on yhteistä 0, Jaccard'in indeksi on 0.00% = 0 / (4 + 18).

Viitteet

Tämä artikkeli osoittaa suhdetta Kylpyhuone ja Selkokieli. Pääset jokainen artikkeli, jossa tieto uutettiin osoitteessa:

Hei! Olemme Facebookissa nyt! »